Trollhättans nya biograf Forum har äntligen öppnat. Folkets Hus Kulturhuset, som äger och driver biografen, valde att ge ut en 12-sidig tidning som blandades in i tidningen 7dagar förra veckan. Baxna fick i uppdrag att skriva alla artiklar och fixa bilder. Ett riktigt roligt jobb!
torsdag the 20th of oktober 2011 — Wrote by Malin
20-10-2011 14:50:23
Malin
You may also like
-
Nordiskt ljus i Gerlesborg
Konst, skapande, måleri… Nu har min artikel om Gerlesborgsskolan i Bohuslän publicerats på Västra Götalandsregionens webbplats. Fotograf Andreas Olsson. Klicka här för att läsa artikeln.
-
Om Emmas resa. Och Nordic Leather.
I decembernumret (2019) av Samhalls magasin Story finns massor av intressanta berättelser om hållbara affärer, starka personligheter och förebilder. Jag har skrivit två av...